Karkówka w sosie miodowo-musztardowym

Witam. 
Z racji tego, że obecnie przebywam w Amsterdamie i za bardzo nie mam co robić, (mój chłopak poszedł do pracy, a ja zwiedziłam już wszystkie atrakcje i sklepy w mieście), postanowiłam założyć bloga kulinarnego. Plan założenia bloga istniał od jakiegoś czasu, jednak dopiero teraz udało mi się go zrealizować ;).
Na początek pierwszy przepis:

♥ Karkówka w sosie miodowo-musztardowym ♥

Idealnie nadaje się na wszelkiego rodzaju grille i imprezy na świeżym powietrzu.

Składniki

  • 500g karkówki wieprzowej
  • 1 łyżka oleju roślinnego
  • 2 łyżki miodu lipowego
  • 6-8 łyżek musztardy sarepskiej
  • pół łyżeczki słodkiej papryki
  • szczypta pieprzu 
  • 1 łyżka sosu sojowego   







Przygotowanie 

Mięso dokładnie umyć i pozbyć się wszystkich kostek, błon. Osuszyć, podzielić na porcje o grubości ok. 1-1,5 cm i rozbić. Wszystkie pozostałe składniki dokładnie wymieszać w misce i zrobić marynatę. Karkówkę zalać marynatą i 'wmasować' ją w mięso. Wstawić pod przykryciem do lodówki na minimalnie 2 godziny, a najlepiej na całą noc. Wyłożyć na rozgrzaną patelnię grillową i smażyć na średnim ogniu przewracając do czasu, aż na karkówce pojawią się brązowe pręgi. Podczas smażenia polewać pozostałą marynatą, by mięso było soczyste. Podawać z gotowanymi ziemniaczkami i sałatką z sosem balsamicznym "na słodko". Smacznego!



1 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

Obserwuj

Facebook

Tu jestem

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Lista Blogów Kulinarnych

Top Blogi